Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, July 27, 2011

hyper tension, harry potter, hey love!



1) hyper tension


pagi2 dah gi hospital wat medical check up. perkare yang den tak suke dok hospital lame tengok nurse, M.A, doktor and staff2 hospital bizi wat keje. padahal abah keje hospital jugak. kalo leh nak kuar cepat2 dari hospital. sebel (rimas) rasenyer. hahaa


pas wat x-ray and urine teros jumpe doktor. alamak kantoi kat darah tinggi pulak. tekanan 148/90. gilak tinggi. aku rase koz aku tak sihat (dan2 ngaku tak sihat. haha).eh... betol.. dah 2 hari rase nak demam tapi tahan makan ubat jer. tak pasal2 kene jumpe doktor pakar 18hb nih. aiseh.. kesannyer lengan aku sakit kne cek banyak kali. pastu kene amek darah. huhuhu...


2) Harry potter


After settle sumer2 2 aku pon teros gi Kuala Selangor. gigih pergi tengok wayang sengsorang. kah kah kah! kalo bukan kerana harry potter tak kose aku nak gigih pegi tengok. sengsorang lak tu! wah! best sangat. tp seyesly aku frust ending mase harry patahkan tongkat elder 2. kalo dalam buku dia letak balik kat makam dumbledore n pakai tongkat kayu holi and phoenix. pastu dia tak lawan dengan lord voldermort kat depan2 student hogwarts. 

harry potter satu2nyer novel yang paling aku ketagih nak baca. kronik sangat. haha. tapi aperpon aku suke jugak movie harry potter. satu karya yang sangat hebat melangkau pemikiran manusia. i like! tapi sedeh dah habis ceritanyer. huwaa!


3) hey love!


haroslah perasaan yang heppy sesangat. yeayy! yeayy!... macam tau2. :)



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.