Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, July 21, 2011

di persimpangan dilema



Memang tuhan akan sentiase menguji. tengok sama ada kite berpendirian or tak. Same kesnyer macam aku yang dalam dilemma. Memule teruja nak further study. Tapi bile tau gstt akan diserap udah jadi konpius. Walaupun dah tawar hati dengan gomen yang suke berjanji tapi mungkin kali nih gomen akan laksanakan betol2.


bile mintak pendapat dengan yang lain2 memang majorti (sumer sebenarnyer) suh aku further koz course yang aku dapat pon edu. Just tercekik sikitlah koz takder elaun. dalam erti kata lain akan jadi miskin tegar. hihihi. kat komuniti gstt pulak dah gitau yang akan ader pengambilan sotat minggu depan. Gelabah.


Finally aku dah putuskan and nak tak nak kene wat keputusan. Aku nak sambung study jer teros. Logiknyer awal 2013 aku akan habis. kalo dapat gstt pon kne kursus 18 bulan. So aku terpakse berkorbanlah dalam setahun setengah nih untuk hidup tak normal balik. betol kate abah : berkorbanlah lagi setahun. pejam mata jer. nekadkan usaha.


Just sedih kene lepaskan gstt. Nasib baik course edu jugak. Kalo tak kompom aku merana dok bawah jambatan Kuala Selangor. tersedu sedan. merana jiwa dan raga. sekarang ambik yang pasti dari yang tak pasti. baru boleh senang hati. hurrmmm...


Jangan yang dikejar tak dapat.. yang dikendong berciciran!


Semoga akan ada sinar akhirnya. Ayuh Dora! lek lu.. sotat redho... Yakinlah kuasa Allah melebihi perancangan kite.


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.