Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, April 14, 2012

berusia 27 tahun



Nama Penuh : Natasha Dora binti Muridan
Tarikh Lahir : 14 April 1985
Masa Lahir : 7.07 a.m
Tempat Lahir : rumah, Sawah Sempadan, Tg Karang Selangor


yer. aku dah berusia 27 tahun hari nih. and dah 27 tahun kesakitan yang mak aku lalui mase kuarkan aku. tiap kali aku dengar mak aku citer time beranakkan aku, aku kejap ader perasaan kejap tkder perasaan. haha. tapi yang pasti memang sakit. hahaha... maklumlah, aku lahir kat rumah. bidan yang sambut. maunyer tak sakit. dialog aku dengan mak aku mase mak aku wish birthday malam tadi;

Mak : erm.. dah 27 tahun ko yer. taw-taw dah besor segini. punyerlah susah nak kuarkan dulu. habes rabak. dah tak cantik dah. hahaha (ok fine, perangai mak aku memang lebeh kurang aku. hihi)
Aku : hihihi... tu lah.. saper suh gatal-gatal pakai bidan. aku tak kesah, janji kuar jer. dok lame-lame dalam perut pon bosan. hahaha
Mak : manerlah mak taw. taw-taw nak bersalin.
Aku : ha tu lah.. len kali gi sepital. bukan jauh pon..
Mak : amboi..! dah nak terberanak. tak pikir sumer tuh dah. mak umur 19 ko dah lahir. ko umur 27 kawen pon belom.
Aku : Amboi! tu lah.. gatal sangat kawen muda. kan beranak sakit. tak cool r kawen muda
Mak : eh.. naseb baek mak gatal. kalo tak gatal, tak kuarnyer ko. (gelak tak hengat)

itulah pengorbanan mak kepada anak. cewahh! sakit-sakit pon kuar gak 6 orang mak aku tuh. haha. tu pon 6 orang dia kate gurau-gurau. hampeh tol mak aku tuh.


abah and mak. muke aku macam siapa? ramai kate muke aku macam abah :)


Tapi orang pertama yang wish, abah. owh, terharu sangat. memang every year abah orang pertama wish. tak pernah lupe dengan ucapan, doa (sedeh laks. huhu). Abah orang terpenting dalam kejayaan aku selama 27 tahun nih. and sokongannyer tak pernah pudar walau sikit pon. dari segi perangai 80% aku macam abah aku. 20% mak aku. hihihi


doa untuk diri sendiri harap-harap perancangan aku selama nih akan berbaloi. akan berhasil. sesungguhnya Allah maha mengetahui. paling penting ditetapkan iman, diberikan kesihatan yang baek and diberi peluang untuk balas jasa abah and mak :)


tapi yang paling best ader seseorang yang wish. ouwww..! terkejut kot. haha. and dah tentu kawan-kawan yang paling aku sayang. ucapan paling popular : semoga cepat naek pelamin. and jika jawapan aku tahun sebelum nih : ehh! lambat lagi!, tahun nih : InsyaAllah. amin. ecehh! 


aku berusia ngam-ngam 27 dalam pic nih :)


aperpon syukur alhamdulilah aku dapat bernafas selama 27 tahun dengan izin Allah. sesungguhnya aku bersyukur. alhamdulilah. and semoga doa yang sentiasa mengiringi aku dimakbulkan. amin!



1 myself ourself:

Y A Y A N said...

beb..happy besday..huhu bila nak kwen nok...

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.