Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, April 12, 2012

aku memang minat Fasha



tajuk yang agak kontroversi. keh keh keh!


Hari nih aku nak jadi blogger ala-ala Beautifulnara. bergosips pasal artis jap. hik hik hik. ekceli, rumet aku yang kenalkan web nih. jadi aku yang sebelum nih taktaw jadi tawlah kan. tu belom baca komen-komen dari pembaca. pehh! Longkang habess. hahaha


Well, yang wat aku tergerak hati nak cakap isu nih bile Fasha Sandha umumkan dia nikah 27 April nih. well, kongrats in advance lah kan.. cewah! 


Ok.. pastuh aku gi ruangan komen. oo mak aii.. yang mendoakan yang baek-baek tuh oklah kan. tang yang mengutuk tahap gaban tuh memang aku heran sesangat. giler ganas komen. contohnyer

Pompuan KOTOR hanya untuk lelaki yang KOTOR


homagod! dasyatnyer statement. Walaupun aku memang tak suke dengan Jejai tuh, at least takderlah nak label orang kotor. Saperlah kite untuk nilai manusia lain kan? tak kesahlah orang tuh retis, golongan koprat, golongan bese or sesaper saje makhluk yang ader.


Well, setau aku, memang ramai tak suke dengan Fasha. macam orang tak suke dengan Memey. hahaha. dak-dak umah aku pon tak suke gak dengan Fasha nih. Tap aku memang peminat dia. aku suke tengok dia berlakon, orangnyer pun cantiknyer punn.. yah, dia memang cantik. sangat cantik (tak payah mekap pon tetap santek). macam cantiknyer Fazura an Neelofa. Sesungguhnyer Allah pencipta terhebat!




dari segi personaliti or perangai, aku tktawlah. tu hal dia. dulu sekolah pon dah dibagi pendidikan agama, jadi masing-masing boleh pikir kan. and aku tangok kebanyakan orang seolah-olah mendoakan tak lame lagi dia bercerai. ehh! boleh erk camtuh?


personally, saperpon orang tuh even bekas pakwe or makwe sekalipun once dia ambek keputusan nak halalkan hubungan mereka, kite doakanlah supaya hubungan dorang kekal sampai akhir hayat. janganlah kita doa yang tak baik. walaupun dia public figure, dia tetap ader perasaan nak berbahagia hingga akhir hayat. kisah mereka, hanyer mereka yang taw. janganlah kite nak nilai sangat.


aperpon semoga Fasha berbahagia hingga akhir hayat.camtuh jugak sesaper yang bakal berkahwin di dunia nih. Semoga kekal. macam doa aku untuk my ex. Alhamdulilah kekal sampai sekarang. cewahhhhhhhhh!!!


tapi yang pasti, aku memang minat kat Fasha Sandha. biarlah orang nak kate aperpon! 

lalalalalla~~~





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.