Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, September 21, 2011

Raya ketujuh : baraan lagi!



kali nih baraan special sikit koz dah hari Isnin which is orang dah start keje. so we all baraan petang. lokasi 3 rumah jer iaitu Didi, Anny and Kema. lame tak jumpe Didi. besh sangat jumpe Didi and Kema. Memule gi umah Didi, pastu Anny bawak Didi sekali. kat umah Anny dia masak nasi arab. pestime makan ni. sedap! (mender free sedap ajer kan...) hik hik hik!


makan-makan kat umah Anny. siap sampai dapur lagi tu. senang terus basuh pinggan. tapi Didi yang baik hati tolong basuhkan pinggan aku sekali. barulah seswai dengan title Puan Ahmad kan.. tankiu Didi! and pk kos a big thanks to Anny atas hidangan yang yummy!



after that terus ke umah Kema. dah dekat kol 6.30 petang gak gi umah Kema. so hot lah kan umah kema. Ain anak dia sedang tidor lak. tak dapat amek pic.


smile!!! memang gojes r!


hoyeaaahhhhhhhhh!!!


 ni lah kekdahnyer letak kamera atas kete pastu tak sempat larik. pastu taktau kamera dah snap ke belum. hahaha.. tapi aku suke sangat pic ini! cool, cheerful and momento sangat!

balik-balik jer dah maghrib. terus solat and terus gi bukit badong (batang berjuntai. ko ader?) umah adik mak aku. mate aku dah lebam-lebam ngantuk gilers. tapi bile sampai jer aku nampak kucing segor bugor mate. giler kentang comel r! aku kalah dalam kecomelannyer pon aku tak sentap aihh!! tapi aku tensen gak tengok kucing nih tamau senyum. aku jer syok sendiri sengih-sengih. heheehe


 

my adik bongsu.. Gibam


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.