Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, September 22, 2011

dari utara ke selatan


huwaaaa!!!
akhirnyer masenyer tiba jua. kene sedar diri : jadi student lagi!

perjalanan lebih kurang 3 jam ++ koz banyak sangat berhenti. kalo ikot hukum aku 3 jam dah sampai. highway straight dari Setia Alam. bawak kete asing-asing memandangkan aku akan tinggal dengan kete aku kat Johor nih berdua-duaan. ececececeehhh!!!


nih si Belu. penumpang kat kete aku. tapi kejenyer tidow dalam kete. haper pon tak boleh! aku sensorang dengan adik aku Wanis yang syok sendiri story mory kat dalam kete sambil dengar lagu raye. macam tak feeling raye dah koz kene blajor pulak. tapi sukew!


finallyy!!! sampai simpang kuar pon. dalam perjalanan aku rase macam jauh tol aku ke selatan. dulu ke uum, aku rase macam jauh sangat ke utara. hahaa.. aku kuar tol Yong Peng koz nak bermalam kat umah pokcik aku kat Parit Yaani. dari umah aku sejauh 330 km jugaklah. kalo ke utara dulu almost 500 km gak r. jumlah tol RM 33.80. minyak lebih kurang RM 50.00. so kalo nak balik semiskin-miskinnyer kene ader RM 100.00. keh keh keh!!


before sampai umah Wak Kamat, singgah makan dulu. bak kate pak usu aku yang orang Kedah tu "sebelum pi umah orang makan dah dah dulu takut tuan rumah tak bagi makan" hahaha... well, untuk orang kelaparan, memang sedap oke. tapi sekali sampai umah Wak Kamat kene makan sekali lagi. huhuhu


pic Gibam...

petangnyer abang asid guide we all untuk ke UTHM. senang sikit esok. taklah kelam kabut. first-first sampai aku speechless. naper tak besau macam uum? hahaha.. tapi oklah gak kan. so awal-awal pegang prinsip 

"tak kenal maka tak cinta"

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.