Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, September 22, 2011

Raya kelapan : kire duit raya


Mamandangkan mase raye kelapan nih dah bertarikh 6hb september, so aku akhirnyer pulang ke pangkal jalan koz dah kene packing-packing barang untuk ke Johor. sob sob sob...

Tapi kan.. aku sempat gak lepak umah Kak Elly wif Didi, Azie and Hata. n say what? Didi confessed bahawa beliau pegnent 3 bulan stgh! waduh-waduh.. pompuan sengal nih pegnent gak akhirnyer. maunyer idak.. dia kate dia tak sangke pegnent seawal itu. aku dengan muke tak bersalah:

"dah ko wat bukan-bukan haroslah pegnent kan.."

KAH KAH KAH! 


lima-lima gelak berguling-guling. Kak Elly dah asik cakap jeles jer koz dia tak pegnent lagi padahal dia yang kawen dulu. yerlah, dia kan masih dalam KDC, jadi takleh pegnent. sian dia. takper, rezeki tak ke mane kan. rilex r. aku rilex jer tak der anak lagi. (ayat mintak pelempang..) ha ha ha!!

balik umah ader tetamu beraye lagi. abah pon dah bising barang tak masuk kete lagi. so aku gigih masukkan barang dalam kete. dan.... aku sempat kire wet raye!! yehuuu!!!


dengan ini saya merasmikan bahawa duit raya yang berjaya dikumpul adalah RM 325.00. hihuuu!!! jadilah dari takder kan? dengan usia yang mude belia lagik ni. thanks pada yang memberi. semoga dimurahkan rezeki. tahun depan bagi lagi. la la la la............


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.