Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, June 26, 2011

Wela Slimberry

Mood entry : bussiness

MyWela Slimberry.. satu peluang bisnes yang boleh menjana wang (kalo wat betoi2la). produk yang bagus. Latest di pasaran. Setakat nih Malaysia hanya ada 650 orang yang menyertai bisnes ter 'latest'. And kedudukan Malaysia adalah ketiga dalam dunia.






Sedikit info tentang Wela 


WELA (Bahasa Inggeris lama untuk Kekayaan) telah ditubuhkan pada tahun 2009 oleh sekumpulan usahawan-usahawan internet yang sama mewujudkan sebuah syarikat yang benar-benar menyediakan satu cara untuk meningkatkan kekayaan ahli-ahlinya. Sebagai Pemilik Perniagaan Bebas (IBO) ahli-ahli mencari cara dan strategi untuk menghasilkan lebih banyak "aliran tunai" dalam perniagaan mereka, inilah adalah merupakan sebab utama tercetusnya idea untuk kami memulakan WELA. Sebagai pemasar internet, kami akan selalu mencari produk-produk dan perkhidmatan yang bermanfaat untuk ahli-ahli kita. 

John Penny, Presiden dan CEO, telah mencipta sebuah syarikat yang mempunyai THE 3 THINGS yang mesti diamalkan untuk sebuah syarikat berjaya dan menawarkan satu peluang pendapatan yang mampan:

1. Mesti mempunyai satu produk istimewa yang memenuhi keperluan atau  keinginan oleh ramai pengguna - Produk ACAI BERRY

2. Produk mesti boleh digunakan dan mampu dimiliki oleh pengguna - RM190

3. Peluang perniagaan mestilah mudah untuk menduplikasi oleh pengguna - Internet Marketing 

Membina perniagaan ini adalah mudah. Dapatkan pengguna untuk melayari laman web promosi anda dan mendapatkan maklumat mengenai produk dan bisnes atau meletakkan pengiklanan dan selebihnya kami akan membayar bonus yang lumayan kepada anda berdasarkan pembelian yang dilakukan. 

Apakah Kelebihan WELA Slimberry?

  • Wesbite anda akan diiklankan secara percuma sehingga mendapat sekurang-kurangnya 25 orang Pre-Enroll setiap bulan.
  • Sistem WELA akan menghubungi 25 orang Pre-Enroll tersebut melalui email automatik dan menggalakkan mereka untuk upgrade ke Paid Member.
  • Apabila mereka menjadi Paid Member anda akan diberi bonus dan diletakkan di dalam sistem binari anda.
  • Dengan hanya RM190 sebulan anda berada didalam satu bisnes untuk anda tetapi tidak dijalankan oleh anda. WELA Slimberry akan menolong anda. 

SlimBerry diperbuat daripada Acai Beri, yang telah dipanggil sebagai “super food” oleh Dr Perricone. Acai Beri juga telah ditonjolkan oleh Today Show dan juga ditulis di dalam The Wall Street Journal , dan The New York Times. 

Acai Beri adalah sama seperti sebiji beri biru tetapi LEBIH sedap dan berkhasiat. Ia mempunyai rasa masam/manis seperti rasa beri-beri biru atau raspberri yang benar-benar masak.  Acai Beri sangat berharga dan ia TIDAK boleh didapati di pasar raya atau kedai-kedai runcit, selain ia agak mudah rosak dan hanya hidup subur dalam Amazon Rain Forest. 

Ia seperti mencari emas apabila anda mencari satu produk yang BERASASKAN Acai and Acai sahaja! 

Kami tidak hanya menyediakan produk yang unik dan bagus tetapi kami juga menyediakan satu peluang perniagaan yang menawarkan plan bonus yang lumayan.Sistem kita menggunakan hanya dua kaki untuk menjana pendapatan LUMAYAN yang tidak terhad melalui keupayaan menjanakan Residual Income Stream yang bakal benar-benar merubah hidup anda!

** hebat tak? hehehe.. jom KLIK SINI **


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.