Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, June 25, 2011

fakta ker anggapan semata2?


Assalmmualaikum...


Hari nih more serius (cewahh!) sikit. Just nak sharing word 'gelap mata'. betul ker manusia kalau dah dapat duit akan jadi gelap mata? Akan tamak? or akan wat aper saje untuk pertahankan wang tu? 


Isu gelap mata nih agak ironi. Mungkin ader yang setuju.. mungkin tak setuju. Tapi pandangan aku yang sentiase menjadi pemerhati nih aku rase word 'gelap mata' tu seswai pada yang betol2 'kamceng' dengan duit. hahaha...


Tertarik dengan statement my pren (Elly) yang katenyer duit boleh buat orang bergaduh.. duit jugak boleh buat orang mungkir janji.. duit jugak boleh buat orang putus sedara.. duit jugak boleh buat orang murtad. OMG! Nauzubillah..! Tinggal manusia sendiri nak mengkategorikan duit tu sebagai apa.


Aperpon jangan kite bergaduh pasal duit.. jangan kite menipu pasal duit.. paling penting jangan sampai ambik hak orang lain koz of money. biarlah duit yang kita dapat hasil dari usaha kita sendiri. Tak kisah sesukar mane usaha tu asalkan tau membezakan yang baik dan haram. Jangan kerana gelap mata kita hilang sekeliling kita. Duit boleh dicari tapi yang hilang belum tentu boleh diganti..


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.