Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, June 26, 2011

ader sesape pernah jatuh cinta dengan cikgu sendiri?


Assalammualaikum...

Ahad sudah.. cepatnyer mase berlalu. Ke aku yang taktau kire hari. hahaha... Actually tajuk entry nih aku nak taip hari Jumaat hari tuh. Tapi memandangkan cik Dora bizi (bizilah sangat) penulisan ditangguhkan. hehee


Aku tengok drama "Aku bukan Andalusia" mase petang Jumaat tu. Gilak geli r tengok drama tuh. berguling2 aku gelak. Memang nak muntah pon ader. Pasal aper? Koz kisah dia bcinta dengan cikgu dia sendiri. hahaha. Memang lucu sangat2. Kes cinta giler2 dengan cikgu dia sampai umur lanjut masih tak kawen lagi. Punyerlah cinta mati sampai akhirnyer dorang jumpe semula mase kat Mekah then dibuai perasaan semula. Akhirnyer kawen jugak. Memang lucu jalan ceritanyer.. Part dorang menggedik then malu2 tu yang paling tak boleh blah. hahahaha


Jadi hari nih nak kongsi tentang perasaan luar biasa nih. Personally aku sepanjang bersekolah (termasuk zaman uni) tak pernah terjebak dengan cinta dengan cikgu nih. Koz ntahla... dah namenyer cikgu kan. Jadi macam ader jurang dengan cikgu2 nih walaupun hensem gilak r cikgu tu (sepanjang pandangan aku takder pun cikgu yang ajar aku hensem. hahaha). Tapi lain orang lain caranya. lain jugak resultnyer :)


Aku selalu dengar kisah2 cinta antara cikgu dengan murid yang berakhir ke jinjang pelamin. Wah! Kira hebat r anak murid tu erk sampai cikgu pon tangkap cintun dengan anak murid sendiri (ehem2). kuikuikui... Tapi tak salah pon. tu kan namenyer jodoh. As long tak menjejaskan pelajaran okaylah tu kan. Tapi kalo aku kompom terjejas teruk koz macam pelik jer. hihihi


Tapi dulu ader cikgu Form 6 aku siap wish birthday by call ok. orang first. uiii... aku sendiri tak ingat hari tu birthday aku (koz bangun lambat nak gi sekolah). Wah mestilah aku terkejut. Dia mase cakap tu tak perkenalkan pon name dia as cikgu. Just name dia. mestilah aku terpinga2 kan. Kate ramai skandal.... hahahaha....... Tapi cikgu nih single lagik time nih. So no matter la kan..


Aper pon.. setiap orang ader pandangannyer tersendiri. Personally aku tak pernah ada perasaan suke or jatuh cinta dengan cikgu. Statement poyos giler. hahaha. Tapi bagi yang pernah ader perasaan tuh kire normal lah kan. Perasaan bukan kire usia.. pangkat.. darjat or harta. Tak ader salahnyer pon adoy! hahaha (pinjam ayat Ah cai)



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.