Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, June 27, 2011

jangan ada benci


Assalammualaikum....

Wah.. tajuk.. tak hengat2.. bukan aper.. hari nih jer aku dah dengar banyak kali lagu casey nih kat radio dalam kete. Hekleh... macam mengejek lak yer.. hahaha. Tapi rasenyer aku taklah benci sesaper setakat nih.

Layan dulu lirik lagu nih before aku story lebih lanjut. cewahh!!! (bajet penceramah pulak)

Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta memungkiri janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan

Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku



Wah gitewww... lirik menusuk kalbu sungguh. Teringat zaman2 bcinta then clash dulu. hahaha.. (statement tak hagak2) memang layan giler r. maklumlah time tu muda remaja.. sekarang muda dewasa pulak. hahaha. Tapi seyesly dulu2 aku tak pulak berdendam. Koz aku yang tinggal dia kot. kahkahkah!! (gelak jahat). Tapi pernah gak ditinggalkan. tak hal pulak time tu. Kire lirik lagu tu seswai lah dengan aku yang kool nih. kihkihkih!



Tapi kan... tak sume orang yang dah clash boleh berbaik2 semula. Ada yang uuiii... dengar name pon dah menetes air mata. jiwa rase nak membunuh (erk? ader ker?) perasaan mula terganggu. Mulelah terkenang2 zaman itu. Meluatnyer sampai takleh nak katalah! gasak.. aku taktau.. Memasing ader feel memasing.


Personally aku memang tak suke n tak contact langsung dengan bekas2 boipren.. pasal apa? pasal aku tak suke nak berkawan lik dengan depa. rase macam bergaul dengan bekas banduan lak. Eceh! taklah. tipu jew.. Ekceli.. aku rase macam tak suke terikat dengan kenangan silam yang tak patut hidup dalam diri aku (puitis gilak). lagipon lelaki2 itu sumer hanyer sebahagian proses kematangan aku. So tak syiookk berkawan dengan diorang. Lebih elok simpan kenangan dengan dorang rapat2 dalam kotak fikiran.


And.. trust me! aku tak pernah rase aper2 pon wat gitu dengan dorang. hak hak hak. Tapi tak benci dorang pon. Just tak suke dorang dalam hidup den. kalo boleh lupekan.. aku nak ambik tonik pelupaan tu. sure heaven..! hahaha.......



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.