Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, June 8, 2011

Teruja & Fun dan Frust..

Ahad yang lepas aku continue marathon pengantin lagi (wedding kengkawan). Kali ni gi dengan kawan2 sekolah. Koz sume kawan sekolah aku yang kawen kelmarin. Tahniah kepada mereka.


Meh nak crite part yang teruja & fun. hehehe


** Memule gi umah Soleha.. wif Manja & Hazira. Tak ramai jumpe geng kat sane. Jumpe Azizah & Liya jer. Tapi nasi minyak dia memang sangat sedap (memang sedang kelaparan time tuh). Soleha dapat orang Terengganu. Takder pic bersanding koz dia lom siap mekap. Tapi ader pic nikah dia aku ambik dari hp Azizah...


sangat sepadan... Tahniah korang!!


** Pastu gi umah Harlina. Nasib baik sekarang dah musim menuai. Jadi kawasan sawah padi leh dijadikan tempat parking kete. Kalo tak nak menapak ke rumah beliau mau hilang berat badan aku 2 kg (rugi2..kahkahkah). Sempat snap pic park kete kat sawah yer. Kali nih Nana pon ader. Kat sini jumpe ramai member2. Jila.. Hanim.. Dayah.. Ana.. Yanti.. Samila (tak larat nak sebut lagi). Tapi tak makan pon. Koz kekenyangan mase kat umah Soleha tadi. Just minum & makan pisang. Suami dia orang Puchong aje. Kire dekatlah kan..


see... my car park pon kire agak jauh. menapak beb!


sempat posing. Nana kaver perot (pegnent) dgn hadiah aku. hahaha


Harlina yang sweet. Kongrats Lina!


nih sementara tunggu pengantin lelaki...


Tetibe aku rase lucu tengok pic nih.. hahaha



credit : Jila. Nice shoot!


** After rumah Harlina & Soleha aku pon teros ke rumah Azean (beliau bertunang). Wah! Memang bukan calang2 majlisnyer. Sampai2 hata yang mekap. Anny & Jamaah pon ader. Meriah gak kat bilik Yan. Tapi memang sangat haus (dahaga) yer mase tuh. bile dapat air sejuk memang segar gilers rasenyer. Yan ni bertunang dengan kawan sekelas aku (Nazrien @ bajak) jugak. hahaha.. So kelas aku mase Form 5 jer dah ader 3 kapel. Kelas... Kalo jodoh tak kemane. Yang uniknyer hantarannyer sangat banyak okies. Dari pompuan 36 dulang. Dari lelaki 33 dulang. Pehhh!!!! Kalo aku sure pengsan nak sediakan sume 2. Tapi ramai sponsor. jadilah banyak. Rezeki jangan ditolak.. Akhirnyer selamat Yan jadi tunangan orang. InsyaAllah bulan Januari tahun depan kawenlah korang yer..


seyes.. aku sangat suke baju dia. memang macam orang bertunang. takderlah lace n siap crown macam dah pengantin. hehehe. Awesome!


mekap by Hata. Owez gojes okeyhh!


Antara penyeri kat bilik Yan.. like this pic!


Four gojes!!


** Jadi yang sangat teruja & fun bile kite dapat meraikan kawan2 yang melangkah ke fasa baru kehidupan. lagi best dapat jumpe kawan2 lame kat tempat kenduri. Soklan cepu cemas kompomlah bile nak kawen kan? Sekarang jawapan statik "InsyaAllah.." koz kalo aku jawab "lambat lagi" my mum kompom marah. So jawab jerlah gitu. hikhikhik..


** Menyebok jugak kat pelamin orang bertunang. Nak2 pelamin sumer kene dengan tema baju we all. Mestilah teruja plus poyos kan. hahaha.. Sorang2 try pelamin Yan. bermula dengan Maah pastu aku (nampak sangat paling ngengade) pastu yang lain pon same. Gasak... bile lagi nak wat onar kat pelamin orang. hahahaa... Meh tunjuk bukti.. hihihi


Anny.. ko memang gojes!


Maah.. ko memang sweet...!


Dora.. ko memang somel! (hahahaha)


Hata.. ko memang terer reka pelamin nih! super Gojeslah u!


Sah! giler pompuan gemok nih. hahaha


** Sambil2 tu kompom dorang berteka teki sape kawen pasnih. Aku kompomlah wat dono (dengar tapi wat2 tak dengar) jer koz aku tak rase aku kawen dalam mase terdekat. haahaha... Gasak r. Tapi part yang "aisehhh!!!!" bile dorang baca blog aku pasal yang merisik tu. tettt..... Sebok tanyer sape orangyer. Mestilah rahsia kan.. Hanye aku yang tau bukan orang lain yang tahu. hahaahaha....


** Part nih best. Dapat tengok anak2 member yang pelbagai rupa & saiz. besenyer dorang akan bawak anak bini or laki bini. Tapi memang comel2 anak diorang nih (puji ikhlas tau!). Ader yang muke memang copy paste giler dari daddy or mummy dia. Kekadang lucu koz macam lawak jer kawan2 dah ader anak. Tapi aku still berjimbaria tanpa sedar diri. Tapi bukan aku sorang yang bersuka ria tak hengat donia. Ramai lagi.Kahkahkah!!! 


ni anak Jemek (Irfan namenyer). Muke memang copy paste dari daddy dia. hahaha (dalam pic bukan mummy dia. harap maklum)


** bermesej dengan seseorang (blushing sambil kelip2 mata bajet malu gitew!)


Part Frust...


** Aku frust koz orang yang aku minat mase kat sekolah dulu dia dah kawen.. huaaa!!!!! Frust giler. hahaha... Ayat takleh blah dari my pren Manja "alamak.. aku lupe nak gtau ko dia kawen". hukhukhuk (kekonon rase nak gugur jantung pahtu nak nyanyi lagu pelamin anganku musnah..). Kahkahkah!!! aperlah ko nih Dora. Sengal tak abes2. Yang takleh blah mase kat umah Yan siap ngadu kat maah "Maah aku frust! omaigod2 omaigod". Giler poyos. Padahal bukan aper2 pon. Lucu gak minat2 kat orang pastu orang tu kawen kekonon nak frust2. cehh!!! Publisiti murahan.. hahaha.


~~ part frust nih gurauan semata2. Syok kan teringat kenangan silam bile kite pernah simpan perasaan minat pada seseorang. Manis untuk dikenang zaman sekolah tu. Yang pasti kenangan tu jadi bahan gurauan tika bertemu. Khasnyer mase aku dengan Maah & Neni.. hihihi ~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.