Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, June 19, 2011

alamak.. malunyer..


hahaha.. Pepagi after siap tuisyen teros cek email. And dapat pon email yang ditunggu2. Okey fine. Sangat malu!! hahaha. Koz nampak sangat aku gabra tak tentu pasal..


Email dari lecturer pasal kesengalan aku. Takot sangat dengan arahan2 yang ader dalam form tu. wakakaka. Malu okeyh!! malu! Tapi ok gak dari aku susah hati. Maklumlah tengah eksaited nak further. Tapi aku malu... macam nak sorok muke dalam guni beras (muat ker?) hua.....


Ni email yang wat aku rase tersipu2 malu2. wakakaa....



hahahaha... Sampai lecturer pon kate jangan dok risau sangat. So aku dah tak risau. yeaayyyy!!!!


Pastu dia balas lagik... (dah termalu kan..hahaha)




Encik Wan nih memang sangat baik hati. Sukelahh! Thanks Encik Wan!


~~ lek r Dora... kalo rezki tak ke maner ~~
**yerlah. amin..**

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.