Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, April 27, 2011

Marah punyer pasal


Kekononnyer semalam petang nak kuar awal sikit r gi tuisyen. Kol 7.30 pas maghrib. Dengan senyum2 nak ajor Novel Papa & Interlok malam tadi. Kire lesson plan dah baik punyer.. Siap dengar radio kuat2 kat kete. Tak ker happy & ikhlasnyer aku kan... Sengih2 tak hengat donia.. lalalalalala


Ttibe aku belok kiri (jalan yg selalu dilalui) aku nampak lembage berlampu. Alamak! Per mender 2? Owhhhh!!! tidak.... ader mesin padi kat depan!! hampeh!! Saper yg dok area sawah padi sure tau tahap kelajuan mesin padi nih bergerak pada musim2 menuai nih. Tensennn!!!!


Aku nak patah balik. Tapi wat aku tambah tensen blkg ader kete lak. Dahla kete my dad (memandangkan kete aku my dad bawak) bersih & berkilat. Time semalam lak hujan di tambah dgn keadaan jalan raya yg penoh tanah. So.. pikirlah aper jadi kalo jalan yg sedemikian plus dgn hujan yg mesra 2? 


Aku rase dah kete aku nih mcm membajak sawah. bygkan smpi 15 minit aku dok belakang mesin padi yg aku rse kalo aku yg gemok nih jalan lg laju dr dia... Arghh!! tensen2!! Menyumpah seranah mmg tak hengat dunia. Kesabaran dah hilang dah. terok tol perangai.. hahaha


Sampai kat satu simpang leh lak mesin padi nih jap ke depan jap ke belakang. Tak paham tol aku. Nak taknak aku terpakse masuk jalan belah kanan 
(jalan pasir yg worst giler & aku pon tak pernah masuk jalan 2). Koz tuisyen mule kol 8.00. Kalo kat Tg Karang takper. Nih kat Kuala Selangor. Maunyer tak hangin aku.


Time tuh nekad aku bwk mmg mcm pelesit. dgn kete yg rope bajak. Tak kire dah my dad nak marah ker aper nti. Yg pntg kne sampai awal. hahaha... Sumer kes marah punyer pasal. Mmg sakit hati tol teringat malam tadi. Tak pasal2 aku sampai kol 8.05.. Gilak r..


Mulelah aku pon memaki.. Memandangkan kesabaran dah senipis kulit bawang kan... "maghrib2 pon nak jalan gak mesin nih. Menyusahkan org nak lalu. Dahlah lembap busuk lak 2!..bla.bla...bla...."


Arghhh tensennnn!!!!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.