Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, April 26, 2011

Menderita sungguh..


Pemalasnyerlah aku nak update blog.. Padahal idea manyak. Tapi nak ngadap lappy sikit punyer malas. Memandangkan aku dah jadi penganggur semula (nasib ngajar tuisyen).. aku rajin2kanlah gak update. Aku bc sorang2 jer pon. Per de hal..haha..


Hp pulak rosak. Melayang wet lg. Dahla tgh tak berduit nih. Dugaan tol. Sabau jerlah..hahaha..


Dari semalam aku menderita sakit pompuan. Sesungut ker senggugut ntah. Yang aku heran tak pernah pon kene. kali gatal lak aku kene. Tak aktif teros hidup aku. Sengsara giler. Dah rope org dlm pntg pon ader. Siyes mmg lembik weh. Nak makan pon tak lalu. Mmg mcm org dalam pantang.. haha


Sakit betol yer kne penyakit nih erk. Dulu mase kat uni pnh gak kene. Tapi sampai lupe rasenyer koz pas 2 aku normal lik dah. Kali nih mak aii siap berguling2 aku. Kaki kebas. uiii... dasat dasat! Gini ha rasenyer. Janganlah kene lagi pasni. Aku rse ader makanan yg aku bedal tak hingat. Tapi tak ingat aper. huh!


Mak aku siap kate dgn kereknyer lagi. ha mcm 2 lah rasenyer nak bersalin (nak bersalin ok..lom bersalin lg).. 2 sikit jer. Kalo bersalin lg sakit rasenyer. Mase bersalin lagilah. Alamak...seriau lak aku.. Tapi aku tgk sakit bersalin pon ramai jer anak mereka. hahaha...


Esok aku nak update blog berita2 yg dah terlepas lak r. hahaha...

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.