Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, April 28, 2011

yah! friends kawen lg...


Hari ni entry sampai 2. Dasat r. Nampak sangat rajin terlebey. Sepatutnyer time aku tgh taip entry nih aku dah berjimba ria dgn Elly & Hata cr hadiah kawen (sambil menyimpang2 ke tempat lain). Tapi apakan daya diriku yg dilanda senggugut yg sangat sesungut ikan keli mematahkan keaktifan aku. Tak best okeyh bile korg kne dok umah sampai 3 hari berturut2 pas 2 tak sihat. Tapi tkper... ni kan dugaan tuhan. Syukur..

So.. daripada aku tido ajer bek aku update blog. Sambil2 tgk kad jemputan dari member2. Alamak.. untuk 30 April ni jer dah 2 org. 1 Mei sorg.. Yg sabtu nih sorg kat kg jerlah.. sorang lg kat batu caves. So...guane 2.. Nak tanak kne gi dua2.. Tak adil lak tak gi. Nak pulak kawan baik. ish3...

Pengantin pertama ialah Kak Elly iaitu kawan GSTT. And we all same2 study kat UUM. Tapi mase kat uni tak penah jumper pon. jumpe bile msg2 dah habis.. haha.. Kawan merayau yg sangat kecil molek tp sentiase perasan dia makin gemok. Takleh blah. kadang2 mulut jahat aku nih sound tepat jer kat Kak Elly "org yg perasan gemok padahal kurus giler iyelah org yg perasan cantik. padahal tak pon...hahaha" uiii... lazer tak lazer.. Tapi oleh kerana kengkawan sume cakap lepas takdelah yg terase. hahaha... 
Kongrats Kak Elly & Lola..

ha ni kad jemputan Elly & Lola... simple & nice...

comelnyer mereka.. sedondon gitu...

Esok (Jumaat) aderlah muke aku nyebok time Kak Elly wat tukar2 baju.. Sampai 5 pasang aihh.. Aku yg dengar pon rase nak pengsan. hahha.. Tkper.. sekali seumur hidup pon kan. hehehe...

Pasangan kedua ialah Aini & Pejal. ahhhaaaa.. yg nih jiran seblah bilik aku time kat UUM (Aini jer.. pejal blok lain.hihihi). si Pejal pon 1 kolej dgn aku & Aini (Kolej Proton yg glamer.. haha). Aku mmg rapat dgn si Aini nih. walaupun we all sebaye tp koz dia matriks dulu so dia habis awal 1 sem dr aku.. We all lain course. Tapi kalo dah berkumpul dgn jiran2 separas bawah plus dgn jiran2 paras lain (Alya & Yus & Aish) mmg gamat...

Pernah (selalu kot) 1 mase 2 aku & the gang nyemak kat bilik Aini. beselah kalo dah bergosip & mender 2 sgtlah lawaknyer.. gelak mmg tak hengat2 & tak kaver2. Sampai hangin mamat2 block seblah. yerlah block aku seblah block lelaki.. (mmg dekat sgt okey... & aku suke skodeng dorg..kihkihkih) Dah sound pon tak jalan.. hahaha.. mengong.. owhh..sweetnyer memori tu..

Pejal pulak mmg sporting sgt2. Kire dorg nih mmg kapel yg sgt hot & sporting lah.. Dan happy akhirnyer dorg bakal bersatu tak lama lg. Doakan yg baik2 utk dorg. Memori yg tak dapat dilupakan. And rase mase pantas berlalu tinggalkan kenangan bersama2 tu :(

my sweet friend...

Pejal & Aini.. lovely couple!

wewittt!!!

Aperpon semoga kalian berbahagia hingga ke akhirnyer. Saye hanye dapat mendoakan & tumpang gembira di atas kebahgiaan kalian.. Pasni aku pulak r... perasan! Jgn gado2 yer.. cewahhh!!!!

selingan...moment mase men boling kat Jitra (time nih UUM takder air. Jadi we all mandi & basuh baju kat Perlis. pas 2 lajak2 lak men boling.. hahaha.. 
miss them!

~~post akan dtg pic resepsi dorang lak~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.