Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, November 13, 2013

.Hari Kejadian : Hari Anugerah Kecemerlangan.



Seriously malas nak taip. Aku tepek gambor jerlah. Dalam erti kate lain, biar gambar bercerita. ahahaha. Tapi takperlah, aku bagi descriptions jugaklah.


Pentas

Aku ingat dorang lukis or lakar dulu, tapi dorang dah expert, so tabur aje. kelas kan?

Teacher Shanti letak bunga melor

Me, Thenmoli and my oldcollege mate mase kat UUM, Bavithira

Tarian Kiramiya Nadanam

GB, Puan Mallika

Sentiase ceria, gojes Teacher Thenmoli

Tarian or sketsa aku tak ingat

Penyampaian hadiah

Twinkle twinkle little star - Nursery Rhymes

Persembahan recorder

Tarian or miming hip hop. weewitt

Dikir barat ajaran dari aku. wakakaka

ewahhh!!! tengok yang hujung si Ratna, sempat dia jeling-jeling sengih kat kawan dia. haihh

so creative! Fashion show

Drama Superstar

Persembahan Tahun 6

Drama klasik Tamil

Tokoh Pelajar Cemerlang - Sarwin. 

Adorable! Sabarinath and Shallini

Last performances.

Oke, esok sekolah. Penat.Nite!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.