Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, November 27, 2013

.Ex Primary Schoolmates weddings : Congrats Dayah and Isma.



Boleh pulak dorang buat hari yang same. Nikah pon hari yang same. And dua-dua pon kawan sekolah rendah aku. Jadi rumah dorang pon dekat-dekat jer. Senang kerja aku. Alhamdulilah


Banyak betol jemputan kawen. Aku ingat kawan-kawan aku sumer dah kawen, ader lagi rupenyer yang belom. ahaha. Takper jodoh tuh rahsia Allah.



panas giler weh parking susah carik. Senyum poyo jer tuh. 


Aku gi kenduri dengan kawan-kawan sekolah rendah aku jugak Ana and Jila. Ini jer weh yang single. Kami dah jadi golongan minoriti. Nak buek camno, jodoh lambat. Kadang segan gak gi majlis kenduri yang area kampung aku nih. Maklum ler orang kampung nih gemor bertanyer direct giteww...


"Kamu bile nak kawen?" or "Kamu nih asyik gi kenduri orang je, kamu bile pulak"

Ha kau.. sabar jerlah mendengar ye dak? Kalo hati tak cekal, tercalar jiwa. haha. Senyum tak perlu kate ape-ape.


First, kami gi rumah Isma. Tengah mandi pulak pengantinnyer. Wat hal tol Isma. Haroslah kami makan dulu kan. Siap makan nak gi salam dia tengah make up tak kenal aku. So singkat jer pertemuan kami. Moga kamu bahagia Isma dengan suami sampai akhir hayat. Amin. Tahniah!



Ni persandingan belah Isma. Mase masuk bilik dia nak salam nampak baju nih atas katil. cantik!


Ni belah laki dia. cantik sama macam dulu-dulu


Setel rumah Isma terus gi rumah Dayah. Mak aii punyer ramai tetamu. Aku rase bangsal ader 8 ke 9 ntah tapi still tak muat. Kami naek atas dulu. fuh memang berbahang yer. Cuaca memang betol-betol panas. Tak menahan aku.


Dalam pukul 12.45 pengantin sampai. Aku menumpang kenelah ikot orang yang bawak. So tunggu jugaklah bergambor dengan pengantin sebagai kenangan di hari tua. cewah!




Tapi paling best dapat jumpe kawan lame si Marlina. First time jumpe beliau time kenduri. kaya minah nih. Dialah pemilik Cendol Durian Borhan. (wah aku ter promote lak) kelas kan? Well having fun with them. Riuh gaklah meja walaupon kami golongan minoriti. hihi


Si baju coklat, Marlina. 


Best kan sesekali berjumpe.. Itulah salah satu aku suke attend wedding kawan. Dapat jumpe kawan lama yang mana akan terbongkarlah kisah-kisah lama yang mengusik jiwa. owh kenangan!!


Kepada Dayah dan pasangan, also Isma dan pasangan, semoga berbahagia sampai akhir hayat. Amin




credit pic : Ana and kak Rosnah. Thanks!

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.