Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, November 12, 2013

.Dance! Dance! Dance!.




Hari nih kat sekolah bizi dengan rehearsal budak-budak untuk Hari Kecemerlangan esok. Kemaen excited dorang dancing hari nih. Untuk aku yang first time mengajar kat sekolah jenis kebangsaan (SJKT) nih mestilah kagum. Maklumlah kat sekolah kebangsaan (SK) paling-paling nasyid, koir, choral speaking and so on. Kalo nak dance hebat-hebat cam kat sekolah tamil nih memang tipis r. hihi

aku selaku pemerhati kat belakang

Aku pon tak terkecuali okey, tetap dapat tugasan latih budak dikir barat. Memang first time r.Hari tuh latih budak berlakon walaupun aku tak tengok koz bizi nak bertolak ke Johor segera. cewah!!

Well, aku suka dengan kesungguhan cikgu-cikgu and students kat sini nak menjayakan majlis esok. Walaupun murid 53 je tapi bermakna koz sumer participate dalam setiap acara. Best kan?

Persembahan lagu hip hop

Ni drama klasik kot. Still ade tarian

And yang lagi seronok bile murid-murid kat sini fast learner, dengar cakap. So keje semakin senang. Senang buat duit giteww. hihi

Sempena tinggal 3 hari jer aku ngaja kat sini, so menikmati keseronokan di sini. Bak kata abah aku, keje jadi cikgu pelawat (guru ganti) memang banyak pengalaman. Pengalaman yang tak dapat dijual beli. waduh! ayat memang tahap jurulatih dekat kem motivasi yang tak best tuh. wakakaka

bunga and reben untuk dikir barat esok

Get ready untuk hari esok. I ols siap pakai baju tema ala-ala cikgu tamil giteww walaupon suke hati wat design sendiri. kahkahkah!!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.