Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, November 27, 2013

.Ex classmates wedding : Congrats Mar and Ikmal.



Hari kejadian 16 November 2013. Tapi beselah malas tahap dewa nak hapdet. Mujurlah Mar punyer majlis betul-betul dah habs sekolah. Jadi boleh pegi dengan tenang dan gembira. Mestilah pegi dengan Anny yang terer jalan-jalan kat KL nih. Kalo aku sorang mesti sampai Kedah. haha


Mar classmates aku sepanjang setahun setengah wat master. Sepanjang sem 2 dan sem 3 always satu group. Paling hangen mase 1 group multimedia. Dia boleh kaco coding Flash aku. Dahla esoknyer present, aku tak tidor betolkan pengacauan part aku sampai pagi and present dengan mata yang lebam. Sepanjang-panjang betolkan Flash tuh tak habes-habes aku membebel nak belasah dia esoknyer. haha. Naseb aku dapat 'A' (giler poyo hahaha) Mar. kurang sentap aku. Smile with tongue out


Walaupon dia lebih muda dari aku, tapi dia oke je. Boleh je kami get along. Dia jugak kuat makan.Open-mouthed smile Pantang ade jamuan, dia paling dekat dengan makanan. muahaha. Mael dengan Faiz selalu bahan dia. And dia kuat study, tak macam aku last minutes baru nak sebok. 



Well aku sampai, dia belom siap. So makan-makan dengan Anny then terus terjah dia. Cantik kau serba biru. Tak lame pastuh dorang bersanding dengan bunyi kompang yang kuat. Well same cantik sama padan. Kalo jodoh tak ke mane tak giteww?




Apepon Mar, aku doakan ko dengan Ikmal bahagia sampai liang lahad. Bawak-bawak kurang gado yer (Mar garang dengan Ikmal. oopsss..haha) 



Tahniah!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.