Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, July 16, 2012

Matematik! Maths!


bersiaran secara langsung dari Jabatan Matematik dan Sains Komputer, Politeknik Shah Alam. cewahhhhhhhh!!! bajet selebriti giteww siap bersiaran langsung bagai kan.. :p (gewdikk)


Hari nih hari pertama persekolahan aku. hihi. Aku gerak dari kampung hari nih. Aku sampai poli sharp pukul 8.00 akibat jem melampaw-lampaw kat Puncak Perdana and traffic light depan poli. Terdahulu (ayat bajet berite) jem kat Meru. menyesal aku tak lalu LATAR. kalo tak, mesti aku lagi cepat sampai..


Tapi naseb baek hari nih hari first. Aku sampai pon taklimat tak start lagi. Siap nampak Mar and Kak Wani melambai-lambai lagi. haha. poyo. Lepas taklimat, aku pon gi jabatan aku untuk mendaftar. kami berenam. Aku kenal si Anny jer. yang laen baru kenal tadi. well, naseb sumer sekepala. siap si Yanti ajak gi makan kat kantin senyap-senyap. sengal. kes lapor punyer pasal. :D


Pensyarah pembimbing aku Puan Shima. well, dia pon ok. and bersedialah, aku akan ajar sumer subjek Maths. jem! yang bagusnyer, maths nih leh create memacam ABBM. macam aku wat mase microteaching hari tuh. penuh ABBM atas meja. Kalo tak paham jugak aku taktawlah. kuikuikui


tadaaaaa.... tempat aku sebagai pensyarah pelatih (sangatttttttt)


and kat sini ader wifi tapi takleh berfesbuk. kompom takleh masuk. pukul 1-2 baru boleh. (eleh.. ittew ader berukben. ihihi). menjaga integriti bersama-sama. bagus gak, jadi kerja pon jalan.. and nampaknyer belog aku pasti takkan bersawang. koz time takder kelas aku akan haplod segala perkara yang aku tak sempat haplod. 


Tadi time aku gi kantin dengan si Yanti and Anny, dak-dak baru tanyer, "kak.. library mane?" kah kah kah! tak mengenangkan aku staff aku dak gelak guling-guling dengan dak-dak tuh. maunyer tak, aku jer taktaw kat mane. pestime kowt masuk poli nih. last-last dorang perasan kami bukan senior bile kawan aku si Yanti wat muke tak bersalah (padahal dia pon tak taw mane library tuh)... ngeeeeee :p :p


Sekian, laporan langsung dari Poli Shah Alam. keje weh! keje!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.