Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, June 29, 2012

Sekilas ucapan...


seyesly lewat gilak ucap Selamat Pengantin Baru kat depa-depa nih. Tapi macam tk best pulak kalo dorang tak jadi sebahagian daripada kenangan dalam belog nih. cewahhhh! 



Pengantin paling latest aku tak gi wedding beliau. pengantin pompuan adalah pangkat makcik kepada aku koz nenek beliau berkahwin dengan bapak kepada nenek aku (belit-belit. lantaklah... janji kawen). tapi beliau sebaya dengan aku. cool kan ader makcik umur sebaya and baby pon ader. kirenyer beliau nih sepupu abah aku lah. tak dapat gi koz nak exam. Selamat pengantin baru acik Aishah and paman Fahmi :) (baru kome taw pangkat aku sangat muda di sebelah abah.. lalala)



Pengantin kedua latest pon aku tak gi wedding beliau. koz bizi tahap cipan and dewa dengan Pojek Sarjana yang nak kene viva giteww. carik pasal kalo aku balik koz tak pasal-pasal aku kene extend satu se. tak sanggup aku. Asalnyer depa dua nih nak kawen tahun depan (menurut cerite Maah mase kat umah Dila). tup-tup cuti sekolah hari tuh. mintak mahap tk dapat datang. Maah adalah kawan secondary skul aku. seyesly gojes dia time nih! Tahniah Jamaah and Mazrik!



Aku teringat ayat dia kat aku "Dora, ko doakanlah jodoh aku cepat-cepat. Aku nak kawen. huhu" wakakaka... akhirnyer doa aku and doa orang laen makbul jugak. kawen gak makcik Manja nih. wedding dia aku datang. tapi tak sempat borak lame. tetamu ramai sangat. yang pasti golongan single semakin minoriti. buktinyer kawan-kawan aku yang laen datang dengan suami and wife memasing siap anak-anak lagi. ihihi.. Manja nih kawan baek aku mase sekolah menengah. sampai form 6. kawan merayau sampai lebam. Tahniah Manja and Muhammad.. :)



Time kenduri nih kebetulan aku balik kampong. padahal tak cuti pon. homesick punyer pasal. ni Cumi and asben. family arrangement. suwit jugak. nih sedara belah my mum kat Perak.. kire nih pangkat anak buah. tapi kami sebaya. tiap kali raya jumpe, tapi tak pernah bertegur. kalo belah mak nih memang tak kenal sangat. tak macam belah abah. riuh semacam. aperpon didoakan semoga bahagia hingga liang lahad.



Kongrats Fadilah and Syafiq. Dila adik kawan aku si Tini and anak cekgu kesayangan aku, cekgu Faham. well, just nice. sama cantik sama padan. Semoga bahagia!



Rose Zieta and suami. Aku memang sempat datang dengan Elly. well, suwit gak dorang nih. Ieta kawan GSTT aku dulu. kire rakan sejawat giteww. sekarang dia dah jadi cikgu tetap. aku jugak tak abes-abes study edu. jem! semoga bahagia kalian :)



Sally and Sani. Sally memang sangat gojes time nih. terkejut aku mase sampai. dahla datang lambat. selamber datang sorang-sorang. maklumlah, anak yang baek telah menjadi supir terlebeh dahulu kepada ibunye. cewahh! Sally kawan aku mase form 6. and kami same2 wat degree kat UUM (jumpe si Sani tuh) Sani nih kire kawan uum aku ler. jodoh di utara. Tahniah! lamo gak bercenta dua makhluk nih. Semoga bahagia!



Safira Dina and suami. kongrats! kawan aku dari sekolah rendah sampai sekolah menengah. walaupun tak kamceng, tapi sesekali duduk bersembang mase sekolah dulu gegor gak kelas. wakakaaka... aku sempat gi dengan Ana. teringat mase sekolah rendah darjah Satu dia nanges takmo masuk kelas. tak cool macam aku siap suh abah aku balik (kerek giler).. alhamdulilah, bertemu jodohnyer. semoga bahagia!



Mereka berdua kawan sekelas aku mase form 4 and form 5. tak sangke bercenta. kat sekolah punyerlah bergado (aku jadi batu api). tup-tup nak kawen. haha. tapi sayang, aku tak dapat gi wedding dorang. time nih exam mase sem 1 hari tuh. but aku mengenali mereka berdua. and aku dapat gi umah pengantin laki. walaupun tak dapat gi umah Yan, kat umah Bajak pon jadilah. aperpon semoga dorang akan bahagia sampai syurga. kongrats Azean and Nazrin a.k.a Bajak.


Sekian, Terima Kasih..



2 myself ourself:

Y A Y A N said...

sebab ko dtg majlis uma bajak jek, so kang aku dtg majlis belah laki ko jekk ehhh.....huhuhu balassssssss (adalah rugi tidak melihat ko sedang bersanding)

Dora Natasha said...

kalo ko dtg umah laki aku jer, ko dikire rugi. koz jauh kot. wakakaka.. i ok jer. tol and minyak bayar sdri eyh. hahaha

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.