Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, July 24, 2012

tuhan, Jagakan dia :'(



** Lirik lagu nih best. Andai jodoh, bersatulah kami, andai sebaliknya, perancangan Allah lebih baek. yang pasti, cinta itu takkan pernah berubah walau tidak bersatu pada satu titik sekalipun :) cinta itu indah, and cinta yang aku rasakan takkan pernah berubah biar andai kata tidak pernah tercatat di loh mahfuz untuk kami bersatu. kerana.. cinta aku anugerah terindah dari yang maha kuasa.. 


Hanya dirimu yang ku cinta Takkan membuat aku jatuh cinta lagi Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna takkan membuat aku jauh darimu Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia Dia kekasihku kan tetap milikku Aku sungguh mencintai Sungguh menyayangi setulus hatiku





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.