Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, February 10, 2014

.Ex classmate wedding : Fizan and Ubai.



Kami berkongsi tarikh lahir yang sama (14 April) tapi tidak berkongsi tahun yang sama. ahahaha... Kami sama kelas mase sambung master kat UTHM and beliau pelajar terbaek dalam subjek statistik. Name pon budak maths mase degree dulu kan. Dia ni memang antara stok budak-budak pandai dalam kelas aku, assignment on time, sumer teraturlah tak macam tuan tanah yang pesen wat kerje sumer last minutes. hihi


Congrats Fizan atas perkahwinan yang menyatukan cinta kalian. cewaaah! Semoga bahagia sampai akhir hayat. Ampun tak dapat datang, begitu jauh di utara nuuu... memang takdak rezki nak jumpa ang di majlis ang.




Neway aku doakan ang bahagia sampai jannah. Semoga menjadi isteri yang baik, and InshaAllah ader rezki jadi ibu yang baik jugak. Juga moga rumahtangga yang dibina sentiasa dilimpahi kegembiraan and rezki yang tak putus-putus. amin!


Nikah 16 Januari 2014


owh aku suke giler pic nih! ohsem! majlis resepsi 2 Februari 2014


ala-ala duyung pink gedik di situ. cantik pemandangan wehhh! u ols pon cantik!


Hopefully kot la dapat orang Kedah macam ang kan, aku nak pi outdoor kat sini jugak. Takpa maghrib pon, aku boleh jamak taakhir. kahkahkah! jem!



credit pic : fb Fizan - TQ!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.