Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, January 1, 2013

.umpama naga Gringotts bebas.



Sape tak pernah layan Harry Potter sure tak paham ape itu Gringotts. hehe. Gringgotts adalah sebuah bank ahli sihir yang dijaga oleh naga buta yang sangat ganas. Umpamanya, aku yang telah bebas dari bebanan Projek Sarjana (PS) minggu lepas.. Tarikh yang aku akan ingat sampai bile-bile iaitu 26 Disember 2012 pukul 4.20 petang. Lokasi Makmal Rekabentuk Industri.




Tenks Ya Allah koz bagi aku kekuatan dalam mengharungi semua ini. Sesungguhnya aku sangat bersyukur dengan kurniaanmu. Betapa besar nikmat aku perolehi dari pemberianmu. Subhanallah...


Aku tak sangka aku berjaya harungi PS nih dengan lancar. Ader sedikit pembetulan, tapi hanya sikit. And aku sangat bebas. Betapa birunya aku hari tuh. hahaha


Yupp.. aku memang umpama naga Gringotts yang dilepaskan oleh Hermoine with her wand "Relashio!" Bebas sebebas-bebasnya. cewahhh!!! 



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.