Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, January 3, 2013

.enjoy katak.



Habes jer viva, esoknyer sepantas kilat aku kemas-kemas nak balik kampong dengan alasan tukor kete. wakakaka. Tapi before tuh sempat jumpe Prof Sapon betolkan minor correction.


Esoknyer mak aku terus wat plan nak gi Sg Klah, Perak. mak aii mak aku, tak berhagak. Aku dahla baru pas drive dari BP sampai Tg Karang sorang-sorang, esoknyer 6.30 aku dah gerak ke Perak. Giler kentang tol.again, aku jugak yang drive. naseblah lalu highway, kalo lalu jalan dalam, tak kose teman....


Sampai-sampai je terus haroslah aku dulu yang masok dalam air kan. Nak pulak aku tunggu-tunggu dulu. Kazen-kazen belah mak aku pon join. kemaen meriahnyer..


kazen aku, Hawa

ok. leh tengok peta yer..

tapi tak rebus pon dek tak sabor nak maen air.

peace..

Kemaen si Mira tangkap bola

heaven u ollsss

kalo takder bola, takdenyer aku leh terapung. wakaka

wakaka. Mira terlindung dek percikan air. haha

wooshhh!



Aku rase aku mandi paling lame. Kemaen mengalahkan budak.. Pastuh tie drive balik Selangor, mate mengantoklah jugak setelah berpenat-penat kat dalam air. tapi kejap je ngantok, pastuh ok jer balik. 


neway, best!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.