Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, January 1, 2013

.2013 yang dinanti.



Awal tahun lepas waktu-waktu aku tengah taip belog nih, aku tengah dok meligan Ct K and Hajjar. Prank si A'ah tapi pusing kawasan perumahan dengan tak berselipar and hasilnyer air kunyit, susu basi berjaya disiram. kakaka. 


Tahun lepas gak waktu yang sama aku berdoa supaya cepatlah 2012 berlalu koz aku nak cepat habes master nih. And alhamdulilah Allah sampaikan jugak nyawa aku kat tarikh nih tapi tahun berbeza yang mane umur aku dah mengintai-ngintai ke angka 30 dalam 2 tahun lagi. hihi


Tahun 2012 misi aku hanya satu : nak habeskan master aku. And alhamdulilah aku hampir berjaya dengan target aku. And tahun 2012 banyak suka duka berselang-seli. Tapi yang sukanya paling banyaklah. yang duka tang asaimen jer. wakaka


And 2013 nih aku dah berjanji dengan diri aku : Dah boleh fikir pasal nak kawen ke, nak pilih calon ke. koz dah masenye aku pikir untuk aku hidup berdua pastuh bertiga (aim yang bertiga tuh sebenarnyer. haha). Secara rasminyer aku dah bersedia ke arah itu, tapi selebihnya Allah yang luluskan. And sesungguhnya perancangan Allah paling terbaek, tepat pada masanya, tak kurang walau sikit pon.


2012 dah menjadi kenangan. Kenangan terindah aku rase. Hope 2013 lebih indah.



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.