Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, February 7, 2011

Saya rindu..


Assalammualaikum.....

Hari nih (bkn hari nih jer..selalu..) tetibe rindu kat tempat keje lame iaitu 

SMK Dato' Harun....

pic mase penutupan Kejohanan Rugby peringkat Negeri.. We all lah orang kuat..eceh!!!

pic untuk orang kuat Majalah Suwita.. hehe

mase kursus.. (kasut Kema masuk dalam tanah)

huhuhuhuhu....
Tiap2 malam termimipi2 gi assembly kat sane... Mengajar kat sane... Lepak kat bilik guru sane... Makan kat kantin sane with my geng... uhuk2 kat toilet sane (kemproh sguhh!) & paling penting moment kat sane...

Yang paling terok kes kritikal.. Time assembly kat sekolah baru pon aku leh nyanyi lagu sekolah Dato' Harun.. Parah.. Nasib cikgu lain tak dengar. Tapi mmg confident giler aku nyanyi. 


"Sekolah Dato' Harun.. harapan negara
Petani peladang doa berjuta...
Oh! tuhan.. ubahlah nasib kami semua
Jadikan pemimpin.. pendidik.. cendekia
Oh.. tuhan bantulah pelajar semua..
Tanamkan hati bersihkan jiwa
bentukkan peribadi mulia selaras kita rukun negara
Oh! tuhan.. Selamatkan kami..
dari segala penghalang cita..
Restuilah seruan murni..
Majulah SDH terus maju"


Tak patut tak patut....

Padahal.. kalo nak ikotkan sekolah yang aku ngajar sekarang lg senang & sempoi. Tapi ntahla.. kurang unsur2 KIMIA kot. hahaa... Tapi tak dinafikan sekolah sekarang mmg tak stress & kire goyang kaki. balik pon awal. Suasana pon senyap sunyi taklah bising dgn kete2 kat tepi jalan raya utama mcm kat Dato' Harun. Personally aku lebih suke mengajar sekolah menengah dari sekolah rendah. Thrill gitu. hihihi...

Tapi... 
Mungkin 2 dulu sekolah aku dulu.. hehehe...
Aku rase yang aku rindukan sangat2 adalah geng2 & kawan2 aku. Lagi2 sentap bile dorang thn nih wat camping besar2an kat Sg. Pahang. Nak ikoootttttttttttt!!!!! hukhukhuk.... Tapi.. redha jerlah. Rezeki aku takder kat situ suda..

Aperpon amanah yang dibagi sekarang mmg dijalankan sehabis ikhlas... Tapi takleh lawan pengalaman mengajar kat Dato' Harun bersame2 student2 remaja aku... Ntahla.. aku suke dorang walaupun kadang2 rase nak sepak2 jer kalo yang degil2 ngalahkan hantu.. sampai ckgunyer naik hantu.. wakakaka.. Rakan2 sejawat yang sporting.. Especially my geng.. HAHAHAHA (gelak jahat)


~~ kne nyanyi lagu kenangan terindah?~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.