Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, January 17, 2011

Khurafat

Tengah kebosanan Dayah ajak pi makan2. Tapi aku ajak tengok filem Khurafat sekali. Seperti yang dijanjikan I & Dayah & Elly & Hata pi Kuala tengok wayang. Ok! I dapat harge student lagi. Elly pon dapat. haha.. suke r!


uii... seram giler ok. suspen sangat. Dayah tak payah crite r. Habis aku kne pukul koz dia terkejut2. Yang paling pelik n tak pernah terjadi si Elly pon "nyekutut" sebelah aku. Ish.. aku pon seram gak. Pendek kate adrenalin kitorang terbazir hari nih.

Tapi part paling seram mase watak Johan (Syamsul Yusof) dukung mayat Anna (Sabrina Ali). Peh!!! kecut perut aku wey.. Unsur suspen mmg menjadi. Menjerit2 gak r. huhuhu

inilah part paling seram selain kat bilik mayat. aduhai.. seram wey!!

Tapi yang menyakitkan hati tadi.. mase dalam cinema ader geng pompuan & lelaki yang over gediks gelak2 mengada2 sepanjang mase. HELLO!!! tengok cerite Hantu Kak Limah ker gelak2 ngengade gitu? sentap tol aku! Dah kene jeling daring2 dari ramai orang barulah senyap. Kalo tanak tengok kuar r. Menyebok jer. Menyampah aku!! grrrr...!

Kesimpulannyer movie ni best. And tak rugilah tengok. Sesaper yang nak tengok tu gi la yer. Moralnyer jgn menyekutukankan Allah. Segalanya berserah kepada kekuasaannyer. Tak gitu?

~~tengok siap tutup mata pakai tudung.haha~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.