Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, January 25, 2011

Alhamdulilah..


bangun tidor kol 11.00 pagi. uii... syok tol dapat tido. 
Siap2 kemas bilik tetibe handphone bunyi. 
Puas aku cari atas katil  maner hp aku. Sampai sepah balik.
Ropenyer dalam sarung bantal. 
PIKIRLAH!

PPD kol tanyer aku keje ker tak. Mestilah tak. hahaha...
ckgu Ghazali offer aku jadi cgu ganti kat SK Sri Tiram. And suh dtg PPD segera.
Macam2 tau2 jer aku baru bangun then call. 
Alhamdulilah dapat rezeki 2 hari berturut2. Syukur.

Sampai PPD pas sembang2 cgu 2 pon gtau yang aku kene ngajar subjek mencabar.
Ahhhh!!!... sudahh..... aperlah subjeknyer 2.
Guess what?

Ok.. fine. Aku kene ngajar PENDIDIKAN MUZIK & PENDIDIKAN JASMANI. kahkahkah!!!!!
What? Tapi memang tahan gelak tadi. Memang rasenyer nak gelak guling2 bile kene ngajar subjek 2.
Dulu kat sekolah subjek tu lah yang paling aku benci. Hamek ko!!! Tapi aku suke jer ajar P.Jasmani. 
Koz leh pakai baju sukan ampai balik. YEAYYY!!!!!

Tapi korang try pikir.... Si GEMOK ni nak ngajar PJ. kahkahkah!!!! gelak guling2...!!!

haha... encik Gajah dah kat padang dah.hihihi


~~hope tomorrow will be okay..amin..~~

3 myself ourself:

Cik Jannah said...

alhamdulillah
rezeki namanya


:P

Dora Natasha said...

2lah...alhamdulilah sangat2..hope berterusan..

aminsaid said...

tahniah beb.. pasni cikgu dora ajar bersenam.. awww.. best.. hehe..

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.