Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, December 17, 2010

2 of 6 jahanam's wedding

hahaha....... title blog tkleh blah.... tp 2 lah hakikatnyer...hihihi.. Aper 6 jahanam 2? Ok... 6 jahanam adlh gelaran dr Ayah Teh & Mak Teh kat geng we all iaitu aku... A'ah... Mokjey.. Lelan ...Nija & Masni.. 2lah yg melekat smpi sekarang..hahaha... bunyi mcm dak2 jahat jer... tp pcylh we all sume dak2 yg kudus...hihihi.. oh yer... geng we all pon terdiri dr pelbagai saiz...hahahaa

Tarikh 11 Disember merupakan tarikh yg bermakna buat Nija & pasangannyer Azmi... koz tarikh ni lah majlis bahagia dorg saat disatukan sbgai suami isteri yg sah lg sohih... so berakhir gaklah zaman solo Nija santoro nih...  yeayy!!! tggl lg 4 org yg single mingle nih tp dorg sumer wlpn single mingle dah tak available koz dah ader org cop cme lom ckup bajet nak pinang dorg ni..hahaha... (tp sumernyer ke arah status mcm Nija kecuali aku..hihi)

Aku n my parents bertolak awal koz byk sgt menyinggah2... perjalanan ke Kuala Kurau di Perak adlh dlm 250 km dr Tg Karang nih... so gi balik 500 km lah...lebey kurang kol 12 lebey (tolak campur yg terlajak..yg sesat) sampailah kitrg kat depan umah jiran Nija (depan umah Nija takleh parking koz crowded)... wah!! syok jumper geng2 nih kecuali Masni... dia g majlis Nija yg kat Ampang t.. kirenyer adlh wakil dr geng ktrg utk majlis bertandang Nija as Puan Pengantin...


ok... bwk hadiah memasing yer (tanam saham..hihihi)

pantang npk kamera mmg sengih ajer..haha


Sesampainyer kat depan umah pengantin... mak aiii.... banjir (lecak yg teramat).. apo lagi.. angkat kain...jemuran dah turun..haha.. redah jer.... sampai jgk akhrnyer... ktrg teros serbu jer (mmg tak semenggah tol tros redah umah org)... ha.. sampai bilik Nija aku terpana melihat kejelitaan Nija pakai baju pengantin biru... uii... tak sangke no.... peristiwa plg lawak adlh: 

1) A'ah menangis tersedu sedan sgt2 merah mate mcm naga (sorry A'ah ayat aku agak hiperbola sket utk gtau betape sedehnyer ko..hihihi)... teros keluar bilik nangis.... katenyer sebak... (touching lebey Ah ni)

2) Lela as roomate kpd Nija ni pon nangis mase Nija kuar nak sambut pgntn laki... td elok jew... pikirlah betape buruknyer muka Lelan nangis mase kat meja makan disertai hujan yg renyai2 (sorry gak Lela ayat aku agak metafora sket..hihihi)

3) Aku tak selera makan! siyes! aku mmg tak selera weh! taktau lah naper kan...padahal lauknyer sedap tuh.. (sedih gak kot)

4) Mokjey jd parkinson (menggeletar)... udahnyer dgn aku2 skali menggeletar...nak kate cuace sejuk taklah smpai menggigil kan... (Mokjey amek aura Nija kot)

5) Ayah Teh & Mak Teh bersame2 we all... tak sangke kan? tp ayah Teh mmg gembel (slumber) r jd cameraman we all... thanks a lot Ayah Teh :)

6) Yg plg penting aku berjaya pujuk my parents (abah & mak) ikot sekali g umah Nija... suke tol aku my beloved parents together with me... (amek hati aku supaye kawen cpt.. tak sabo nak dpt menantu..haha)

7) Ader fotoshoot for next wedding... haha... yg bakal pengantin lakinyer memalu tp mahu... yg bakal pengantin pompuannyer mmg tak malu n mahu (alamak mokjey...sorry..haha) pi bersanding kat pelamin Nija..haha.. but hasilnyer nice like this.... semoga sampai jodoh kalian.. amin...

wewiittttttttttt!!!!!!!!!!!... coming soon...

So.... 2 lah antara perkara2 menarik kat saner... so..jom kite lyn pic yg telah diambil oleh Ayah Teh... zasss......... layan............

eceh!...memalu hang Nija no....


alamak...sedapnyer...kalo mkn kat meja makan biadap beradap ni gerenti aku makan..hahaha


pandai dah sengeh2... kalo tak kaku jer..hihihi


eh! mane pengantin?owh!pengantin lame...hahaha


with Aisyah Asyikin Alias...


lepak dlm umah sementara tgu hujan reda....


hahaha....  sorry Puan Pengantin.. pinjam pelamin yer :)


sempat gosips ok...!


bakpe wat muke gitu lelan n Izzue?


ha... time ni lah Lelan menitiskan air mata...hahaha... (aku pon sedih gak)


flying without wings... loves this pic!


pic reramai b4 lik... (dengki r... pic aku tak npk...)

Aperpon kenangan gi wedding Nija ni adlh kenangan yg sweet... Kalo dah namenyer jodoh.. mmg tak kemana... (dulu Nija sibuk tkt tkder pkwe..udahnyer dia yg kawen dulu).. Aperpon as fren.. aku doakan ko moga berkekalan hingga hujung nyawa... dikurniakan anak yg ramai n rezki yg melimpah ruah... amin....

~~ majlis aku jgn tak dtg lak..hihihi~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.