Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, November 18, 2010

oH! Harry Potter!!!!!

agak2 korang ader tak minat yang same dgn aku iaitu bc buku Harry Potter berulang kali?uii....
saper yg same 2 mmg i lap u lah!!hahaha

uiii......npknyer aku tersangatlah tidak sabarnyer nak menonton Harry Potter and Deathly Hollow Part 1.. TAPInyer......

uhuk..uhuk..huk....saper nak teman aku g?My dear Elly g Perak...huhuhu...
tkper2..aku akan gi gak..memandangkan skool holidayy..yeaayy!!!!!!!jom layaan pic my beloved Harry Potter...


hahahhaa...




Azimat maut.....
i) lmbang 3 segi tu mewakili jubah...
ii) lambang bulat tu mewakili batu kebangkitan..
iii) lambang tegak adalah Tongkat Elder..or Tongkat kematian...



guess what?agaknyer di mana ni? i guess at No 12..Grimmauld Place...




Lord Voldermort......uiii.....!!




i think this pic after bill's wedding...at Tottenham court way...Harry James Potter...Ronald Weasly and Hermione Jane Granger...so gojes!!!

aper yg pasti sy mesti akan ke panggung pnyerlah...jgn org jual tiket 2 jemu tgk aku dahlah...koz kebarangkalian aku tgk lebih dr sekali adalah 100%...hahaha.....

well nak korang tau...all buku Harry Potter adalah novel terbaik pernah aku bc....jgn tnyer aku novel lain...koz Harry Potter adlh TERbAEK weh!!!!

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.