Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, November 23, 2010

Hati kembali pulih

erm....setelah asyik bersedeh jer...akhrnyer aku berjaya happy lik....! yeaayyyy!!!
Soal rezeki nih knerlah trust kat Allah....bak kate kengkawan aku...pasti ader sebab sumer ni terjadi.... Hope so i jadi lebeh tabah sesangat...aper nak buat...lom rezki.... jgan putus asa yer Dora!!...

"Percaya pada diri...dengan harapan dan keyakinan...." ewah!!..mcm dak2 AF plak aku... hihihi....
kepade sesaper yang sedAng bersedeh 2 udah2lah yer....jgn dibiarkan berpanjangan... rosak  mood jer tau!! jadi be happy n trust urself... ( udah jadi pakar motibasi pulak...hihihi)

perkara lain yang wat aku happy sesangat ble pasukan Hoki Malaysia masuk semifinal!! yeayyyy!!!! aku sgt suke n teruja n punyerlah kuat menjerit semalam sampai serak sore....cayalah korang!!! I'm proud!! Hope jadi juare lwan Pakistan esok... chaiyokk! 




semoga kebangkitan Malaysia same naik dgn kebangkitan aku jugak! Ya Allah...ringankan bebanku n murahkan rezkiku juga...amin.... :)


~~ tak sabor nak g Kedah~~

2 myself ourself:

arapink said...

kadang-kadang menda yg tak berapa nak minat pun boleh buat kita happy :-)

mcm tu lah. kena lebih creatif utk happykan diri sendiri

salam kenal from ara :-)

Dora Natasha said...

ara: 2lah...kekadang mmg frust dgn susunan khdpn nih...tp cmner pon mmg kne hadapi...thanks follow blog sy....a least ader gak yg dgr luahan hati..hihihi

salam kenal dr sy jugak..ape link ara?

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.