Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, November 20, 2010

Gembiralah wahai sang hati....




Mesti korang paham kan ble aku letak pic cenggini......2lah yg aku rase di pertengahan November ini......
sedih...kecewa...terluka...(macam2 r yg berkaitan kecuali happy) so sad memandangkan aku yg jarang dirundung sedih nih telah diselubungi kesedihan terlampau....mmg SEDEH!!!




perkara yg plg2 paling..paling...paling.. membuatkan aku bersedih hati ble aku tak dapat panggilan dr pihak yg sepatutnyer aku harap akan call....n seterusnyer tak dapat tpt untuk interview.... dan yang paling membuatkan aku nak meraung giler2 bile kawan2 aku yg len dapat panggilan 2...tapi aku n segelintir kengkawan len tak dapat....aduhai.....hati saper yg tak sedih..putus cinta pon tak sedih cmni tau!

aperpon ble diri dah bermuhasabah....hati tenang...berfikiran positif...tp jiwa tetap meronta2 KENAPA? KENAPA? KENAPA? so sad.....so sad....tp akhrnyer berbalik pada percaya soal rezeki dr Allah S.W.T
pasti Allah dah sediakan yg lebey bek utk aku n aku redha dgn ketentuanNYA...lgpon aku dah usaha sehabisnyer...dah berdoa setiap detik....n akhrnyer aku bertawakal....semoga ader rezki lain nti...

and tak lupa tahniah diucapkan kepada semua my fren yg dpt interview 2....buatlah yang paling terbaek. aku sentiase doakan korang....semoga korang berjaya...Amin...Luv u alls especially alumni GSTT 2009 (haha...dah alumni kiter yer...)




~~mengharap pada yang tak pasti~~

2 myself ourself:

aminsaid said...

waaaa.. sdeh juga..

Dora Natasha said...

hukhukhuk.......
wa emo nih...hahaha

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.