Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, June 21, 2014

.Our mini Reunion.



Setelah sekian lama dok tak kira pagi petang malam dok berwassup dalam gerup, so akhirnyer kami wat mini reunion kat Tasik Shah Alam yang aman damai gitu.So tarikh kejadian 15 June 2014 hari Ahad. geng-geng pempuan kelas aku 8 orang jer yang ade dengan bawak asben and skandal masing-masing. Baru setahun lebeh, tapi sumer drastik bikin family. hihi


8 dari 40 orang. yang lagi 32 orang merata-rata. Luar Selangor and KL



Kalo nak ikot cume aku and Anny yang original orang sekitar Selangor nih. Tapi yang best bila kawan-kawan aku yang asal dari seluruh negara itu kerja area sini. Jadi senang nak gathering. So jadilah mini reunion kawan-kawan sekelas master aku mase kat Johor dulu. Rindu okeh!



mana reti diam ambek gambo. hihi


A'ah sampai paling awal. Pastuh aku. Mase tunggu dak-dak nih kat tepi jalan, boleh pulak si laki Mar jerit-jerit dari seberang jalan sebut nama aku. hilang kosentrasi aku bertenggek tepi batu time tuh. ceh Ikmal! Lepas Mar sampai, Alin pon sampai. Then Bella.



nampak tak sapa paling dara?


Janji 3.30 sampai tasik. Tapi paling wat hal Anny. pukul 6 lebeh baru sampai. Berbulu semua anggota badan tunggu dia. Bukan tunggu dia sangat pon, tunggu nasi arab dia je. wakakaka. And dak-dak nih excited nak tengok asben Anny si Hamdi orang Yaman itu. siap si Ikmal tanyer lagi nak cakap melayu ke arab ke english nanti. 



mak buyong jadi makcik kantin.

Mar paksa aku basuh anggur. aku celop-celop je kat air tasik.


Lokasi memang nyaman. Tenang sangat. Bentang tikar, masing-masing bawak potluck memang kekenyangan macam dinosor r. Sang suami pakat malu-malu sumer. yerlah dorang bukan kenal pon sesama dorang, lainlah kami. riuh macam bese. haha. 


sesi menelan ape yang ada

Anny sekarang jadi mami jarum baq ang!! emas kemaen banyak!


tapi kan.. hihi aku gelak dulu. Masa bawak makanan ke bawah pokok, tetibe aku nampak mamat pakai baju hijau ikot kami. Aku cam pelik, rase macam belum ada kawan-kawan aku bersuamikan rupa macam mamat hijau nih. kikiki. tetibe aku tanye si A'ah, dia cakap skandal Bella. kahkahkah!!! berdekah aku gelak.patutlah aaku tak cam sape. mana aku taw. tak perasan Bel datang dengan orang lain. sorry bel!



Baju hijau ni Ijat asben Fara

menikmati sup cendawan ala-ala Dome


Masa makan aku tanye Nami asben Alin "Nami, ko tak pernah dengor Alin kentot ke kat rumah?" kohaja Alin baling aku. malu merah padam muke (kesah dia sangat malu kentot dengan sape-sapepun. sangat gigih simpan kentot). muahaha.. sakit perot aku gelak.



Kalo aku Alin oi.. memang kentot merata. tak kose aku nak tahan. haha


Tapi banyak-banyak para suami dorang nih, asben si Fara paling senyap. Tak dengor suara langsung. Paling slamber Wan dengan Ikmal. haha. John asben Erin pon oke. Paling best nyakat Bella dengan skandalnyer itu. mnggelenyor ko Bella! wakaka. aku bukan ape Bel, takot skandal ko tuh berkenan pulak kat aku. kahkahkah!!! naya ko.. :p



wif Fara my ex Taman Rona mate


Erin tapau air weiii!


Anak Erin si Aqeel (time nih anak Erin je yang dah siap. yang laen tengah nak siap) baik je melayan redup cuaca hari tuh. Makin hensem and comel! geram! Syok mengenang zaman lalu. Tak sangka masing-masing boleh berkumpul kat Shah Alam. yang laen dah bersepah-sepah. susah nak jumpe cam dulu-dulu.



Aqeel didokong uncle Ikmal


Pas kenyang, sesi menapau sampai licin. haha. Pembahagian rete tembikai Mar pon iye. haha. Bella siap bawak tupperware bersih, pikirlah. haha. aku siap bawak polistrin. kakaka. mengata dulang paku serpih ye dak? Paling banyak tapau Mar. opsss!!



ha.. tapau jangan tinggal. rugi rugi


Rushing gak nak kemas-kemas, nak kejo solat asat lagi. So gambor pon tak banyak. Naseb aku bawak adik aku (aku suci belom ada skandal and pengganti kekasih hati giteww) bulihlah jadi photographer. Sesi bergambo kejap je. dan.. kami pon pulang ke rumah memasing. 


fasa anak dalam perut belom siap

tngoklah mak nyer camner. maen laga-laga perut.

kami berlapan. 

dari kiri John, Erin, A'ah, Wan, Ikmal, Mar, tuan tanah, Anny (asben dia dah balik Kuantan), Fara, Ijat, Bella, Ijat (skandal dia wehhh...), Nami and Alin.


Next time, boleh buat lagi...!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.