Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, February 24, 2013

.si kecil.



Hujan-hujan tetap gigih aku gi rumah Yan koz dah janji nak datang petang. tak baek mungkir janji. Lagi pon excited nak tengok baby gurl Yan and Bajak. hahaha. lawak-lawak. tak sangke aku dak 2 orang nih dah jadi mak bapak. Dulu suke gaduh dalam kelas. Now leh pulak berkongsi anak. keh keh keh.


wah! suke tengok anak yan nih. tulus suci jer tak macam ibunyer yang zaman-zaman dulu kepochi cam aku gak. kah kah kah.. Tapi hidung memang macam bajak. Isu sensitif and sentimen yang kecoh time kat kelas dulu kalo bergaduh. hahaha..


Dulu gado-gado, pastuh bersatu giteww..


Honestly aku rasa janggal and pelik bile kawan kelas aku (Yan n Bajak) mase form 4 and form 5 ader anak. seyesly awkward. Tapi aku tumpang hepi koz makin lengkap kehidupan kawan-kawan aku. Rase cam kebahagiaan dorang tempias-tempias kat aku. wah! begitu hiperbola ayat aku.




Semoga menjadi anak yang dibanggakan ayah ibu serta masyarakat. Selamat datang ke dunia Naurah and a big congrats to Azean and Nazrin.



pssttt... boleh bawak Naurah datang majlis aku nanti yer. kikikiki




1 myself ourself:

Teena Tna said...

Diorang sekelas ke?? Wahhh, best nyerr...
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.