Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, January 22, 2014

.January : Full of joys.



Ai.. walau sekarang aku tak berapa happy or dalam erti kata lain belom mencapai klimaks kebahagiaan (mood penceritaan plot komsas koz baru pas tuisyen tadi. hihi) aku tetap bahagia and sejuk hati tengok oranglen bahagia. Seumpama virus yang baek untuk kesihatan gitew..


Best weh tengok group geng-geng kelas master aku post macam-macam. Dah macam revolusi besar-besaran lak. Memang nampak betol rentetan kehidupan kawan-kawan aku. Ade yang senyap seribu bahasa, ada yang riuh sepanjang masa (aku letew) tak kurang yang perahsia.


Oleh kerana blog aku nih bertemakan kenangan, so aku nak print screen ape yang meriah sangat kat group aku sekarang. hihihi. Mari mulakan dengan yang paling latest.


1) Undangan Perkahwinan Fiza or Rhetiawww or Fiza tinggi




tada...! sampai taip tahun islam pon tak betoi. haha




Tahniah Fiza. Rasenyer macam tak dapat pegi. Sedang elok ja ko 2 februari, fizan 1 februari. Takdak rezki nak wat camna kan... Happy for u rhetiawww!


2) Bersalinnyer Erin secara normal













Congrats Erin. Lengkap sudah hidup kamu. Selamat berpantang, selamat menjadi ibu yang baik. Semoga baby boy sihat dan jadi anak yang soleh. amin....


3) Selingan dari tuan tanah. haha.nak jugak!!




4) Perkahwinan Faiz dengan sang isteri tercenta





Tahniah Faiz! Semoga jadi suami and ayah yang baek untuk isteri and anak-anak kelak. Semoga terus dimurahkan rezki and bahagia selamanya.


5) Bella buat gempak! 





Ko saje je kan Bella nak suh aku macam terikut-ikut ko. Pastuh aku pon berfikir nak sambung jugak. haha. InshaAllah jika ader rezki and diizinkan. Tahniah Bell!



6) Pengumuman perkahwinan si Fizan or Fiza kecik or Fiza pendek. hihi







Tahniah fizan oii! Senyap-senyap jah. walaupon pernah nampak detim dengan orang laen. arghh! Larikk!!!



Tahniah semua! Semoga proses transformasi akan terus berjalan tanpa menoleh ke belakang lagi. Sayang korang semua. Semoga bahagia!





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.