Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, October 15, 2013

.Pengisian Jiwa.



Entahla... kebelakangan nih aku selalu rase cam tak tenteram. Macam-macam masalah yang dok bermain dalam fikiran aku. Taapi aku sendiri rase macam taktaw nak luahkan kat sape, macam mane and bile. Entahla...


Bile aku rase camni, aku suke tengok gambor-gambor yang menenagkan fikiran aku even aku tengok hari-hari. At least damai gak jiwa ye dak..


Sawah padi yang selesai dituai.


Ni pemandangan tepi rumah aku depan garaj kete. Aku suke melepak sini bile aku sampai je rumah, kuor kete sambil hirup angin yang memang sangatlah segar and nyamannya. Pastu renung jauh-jauh keindahan ini. Compare dengan hidup aku.


Hurm.. Betul lah kate orang, hidup nih bukan senang. Macam sawah bendang nih jugak, before dia selamat kene tuai, macam-macam cabaran untuk hidup and buahkan hasil yang banyak. Same je dalam hidup aku. Bezanya aku mampu or tak je.


And selalu aku akan mengeluh dalam-dalam, tarik nafas panjang-panjang before masuk rumah.. Kalaulah aku tahu ape manisnyer disebalik kepahitan ini...


Alangkah indahnya!!


Aku yakin, akan tiba saat itu!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.