Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, August 10, 2013

.Salam Lebaran.



Tahun nih raya tanpa nenek belah abah. Jadi, raya pertama automatik brtuka bile anak-anak tiri nenek takder yang datang dah pagi raya pertama. Tak macam selama 28 tahun aku hidup before nih.

Lepas bermaafan, kami semua ke kubur ziarah kubur nenek yang pergi 20 April lepas. 


Biaselah, mane yang hidup pasti akan mati. Terimbau kenangan beraya kat rumah nenek dengan kazen sengal aku dulu-dulu. Al-fatihah untuk beliau.

And lepas tuh teruslah beraya rumah nenek belah mak. Makan aje kejenyer. Aduh tak fit suda. Walaupon aku gemok, tapi aku fit oke. Takder nak termengah-mengah bile panjat tangga sampai 3 tingkat pon. Tapi raya pertama je duduk pon dah mengah. Bulan pose tak exercise, pastuh raya melantak.

Balik dari rumah nenek kazen, makcik, pakcik dari Pahang pon datang. Riuh sekampung. Raya walau kat mane-mane pon memang bagi kegembiraan kan?

And pukul 6.30 aku tewas jugak tertido sampai pukul 8. Kazen aku ajak gi raya umah makcik aku pon takder mud, dengan serabai and tak mandi lagi. And paling penting sebel (rimas) tengok rumah bersepah! Lagilah malas aku nak kuor.Sakit mata memandang sepah sane sepah sini.

Tamat jurnal raya pertama 2013.

Selamat hari raya!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.