Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, February 22, 2012

bermimpi dia


ish.. aku pon pelik. sangat pelik. makin dipakse lupe, makin takleh lupe laks. tensen woo.. camner aku nak mulekan hidup baru nih? (ayat orang frust.. hihi)


Malam tadi aku sampai termimpi-mimpi dia. Mimpi bercakap dalam telefon (tahap kemaruk jiwa). setiap scene mimpi aku ingat dengan jelas. :( .. lokasi mimpi kat Muar. mowwtttiippp? arghhh!! janganlah mimpi lagi. janganlah! 


dah 2 bulan berlalu. begitu susah payah aku lalui 2 bulan nih dengan penuh tabah, belajar redho bukan pasrah (feeling dialog Ombak Rindu walaupun tak pernah tengok).. tapi mimpi dia jugak. huhuhu.. sedehnyer aku camnih!


Dulu lepas solat hari-hari aku berdoa pada Allah agar dekatkan aku dengan dia andai memang jodoh aku dengan dia. Tapi jauhkanlah sejauh-jauhnya dari dia andai dia bukan jodoh aku. and aku rase doa aku dimakbulkan. tapi selepas 2 bulan nape jadi camnih? huk huk huk


jujurnye aku tak pernah ader perasaan dengan orang camnih sepanjang 27 tahun (14 April baru genap okay) aku hidup kat dunia nih. aper ker dugaan benau aku diuji sedemikian rupe. macam mane nih. aku kenal sangat dengan diri aku, bila ingatan tu kembali, kompom susah aku nak teruskan niat asal aku. huwaaaa!!! sangat sedeh!


my darling Natasha Dora, semoga kamu tabah!



2 myself ourself:

Cik Jannah said...

babes kalau dia benar jodoh kau. jauh mana pon korang pasti bersatu. istikharah lahh:)

Dora Natasha said...

huhuhu.... sedeh!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.